У водопровідно-каналізаційному господарстві ОКВП «Дніпро – Кіровоград» капітально відремонтували приміщення абонентського відділу, що знаходиться на вул. Івана Похитонова 1-а. Про це можна дізнатися на офіційному сайті міської ради міста Кропивницький.
Ремонтні роботи розпочалися на початку карантину і наразі завершилися. В приміщенні виконали заміну вікон та дверей, замінили підлогу та стелю. Найближчим часом встановлять кондиціонер. До карантину в абонвіділі було 12 робочих вікон для обслуговування громадян, тепер їх кількість збільшили до 15. Адміністрація водоканалу розширила функціонал роботи операторів. Споживачі зможуть розв'язувати всі питання в одному вікні:
- Якщо абоненту потpібно здійснити пеpеpахунок, або виpішити питання опломбування чи pозпломбування лічильника, то тепеp це можна зpобити в одному вікні, з одним опеpатоpом, - зазначила начальниця абонентського відділу КВКГ ОКВП «Дніпpо-Кіpовогpад» Оксана Мілютіна.
Послаблення карантинних заходів дало можливість підприємству відновити з 25 травня роботу абонентського відділу. Але Оксана Мілютіна звертається до споживачів з проханням із розумінням поставитися до дотримання карантинних вимог: соціальної дистанції та маскового режиму. До приміщення люди заходитимуть відповідно до кількості вікон, які обслуговують оператори.
Працює абонвідділ із 08 до 17 години від понеділка по суботу включно. Обідня перерва з 12 до 13 години. Також в абонвідділі працює довідкова служба. Звертатися можна за номерами 24-44-75, 22-87-28 та 32-24-96. За номером 22-96-30 (водомірна майстерня) можна уточнити інформацію щодо повірки лічильників водопостачання.
Фото з сайта міської ради міста Кропивницький
Немає коментарів:
Дописати коментар